In 1933 publiceert Arts et Métiers graphiques in Parijs een serie vrouwelijke naakten van Cami en Sasha Stone (maar alleen toegewezen aan Sasha Stone) in een portfolio van 20 foto's, met de naam Femmes. In juni van datzelfde jaar presenteren de Stones, onder leiding van Charles Leirens, een tentoonstelling van deze foto's in het Maison d'Art in Brussel, samen met andere foto's over hetzelfde thema.
Dit deel van hun werk lijkt vooral de kunstpers van die tijd in verrukking te hebben gebracht. Er zijn veel reacties waarin de beeldende en esthetische kwaliteiten van de foto's worden geprezen. Een Belgische journalist benadrukt in het weekblad Les Beaux-Arts, Bulletin de la Vie Artistique de artistieke kwaliteit van de foto's, die hij beschrijft als 'hard en krachtig' en 'van volleerde viriliteit'. Hij voegt eraan toe dat ‘we vooral mevrouw Stone moeten feliciteren, die zich volledig heeft ontdaan van wat misschien te vrouwelijk in haar had kunnen zijn om deze heldere en epische naakten neer te zetten, die met gemak kunnen wedijveren met het werk van Sasha Stone’. De seksistische aard van deze opmerking resoneert vandaag duidelijk anders. Het is interessant om op te merken dat Cami's artistieke waarde in die tijd als gelijk werd beschouwd aan die van Sasha, ondanks het feit dat ze aan hem werd afgemeten.
De fotografen tonen hun modellen onder verschillende hoeken, soms tot op het punt van vervorming. Ze spelen met licht en schaduw om de volumes van de lichamen te benadrukken, wat herinnert aan Sasha's aanvankelijke opleiding tot beeldhouwer. Ze kiezen voor 'levensechte' modellen, zoals Cami Stone het formuleert, in een duidelijke wens om geen professionele modellen met gestandaardiseerde vormen te hebben. Er zijn verschillende uitgaven van de portfolio met naaktfoto's, maar er is er maar één van Arts et Métiers graphiques. In de jaren 1950 maakt Cami een herdruk van dit alles, die ze te koop aanbiedt in haar Brusselse fotowinkel.
Fotogalerij